مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 07:222022-05-29فناوري

حکمرانی نوین|10 نکته ای که باید درباره متاورس بدانید


متاورس فناوری جدیدی است که هنوز هم برخی با آن آشنا نیستند و معرفی این دنیای تازه، ابهاماتی را برای مردم به همراه داشته است.

- گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس؛ متاورس، جهانی مصنوعی است که دنیای واقعی و مجازی را در هم می آمیزد و این امکان را به افراد می دهد تا همه فعالیت هایی که در دنیای واقعی دارند را در این دنیای مجازی نیز داشته باشند.

این پلتفرم، جهان دیجیتالی است که واقعیت مجازی و افزوده را برای ایجاد یک تجربه فراگیر با هم ترکیب می کند که قبلا برای پلتفرم های بازی های ویدئویی استفاده شده است.

اکنون، شرکت هایی مانند متا (که قبلاً فیسبوک نامیده می شد) برای حضور در این فضا سرمایه گذاری کرده اند.

اما با وجود اینکه معرفی متاورس سروصدای زیادی ایجاد کرد و این فناوری هنوز هم برای بسیاری از مردم ناشناخته است و برخی هنوز در مورد مفهوم آن سردرگم هستند.

در ادامه به 10 نکته که بهتر است درباره متاورس بدانید، اشاره شده است: جهانی مصنوعی با تلفیق واقعیت مجازی و افزوده در حالی که از هدست واقعیت مجازی استفاده می کنید، می توانید در یک رویداد تجاری یا حتی یک کنسرت مجازی شرکت کنید، گویی شخصاً در آنجا حضور دارید.

متاورس یک تجربه سه بعدی ایجاد می کند تا افراد بتوانند به شیوه ای فراگیرتر با یکدیگر تعامل داشته باشند، اما نه به صورت فیزیکی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکمرانی نوین|10 نکته ای که باید درباره متاورس بدانید

حکمرانی نوین|10 نکته ای که باید درباره متاورس بدانید